Este esențial să știți care vă sunt obiectivele, dar este posibil să nu aveți încă o imagine clară asupra lor. Vă putem ajuta să le găsiți, iar odată stabilite, evaluăm prezentul și identificăm aspectele esențiale strategiei pentru atingerea obiectivelor pe care vi le-ați propus.
Vă vom recomanda o direcție strategică de marketing pentru compania voastră. Website nou, rebranding, optimizare SEO, instruirea completă a unei echipe de marketing din cadrul companiei. Acestea sunt doar câteva exemple de strategii pe care le-am recomandat clienților noștri pentru a-și realiza obiectivele de afaceri.
Există o mulțime de strategii de marketing pe care le puteți folosi pentru a vă atinge obiectivele. Nu puteți sări însă de la una la alta fără un plan structurat care să vă ghideze acțiunile. Realizăm auditul website-urilor și analizăm publicul, concurența și cuvintele cheie pentru a crea acest ghid – un instrument pe care îl veți utiliza pentru a vă atinge obiectivele la timp și în bugetul stabilit. De exemplu, un ghid de comunicare a brandului este folosit pentru a vă asigura că toate comunicările voastre sunt coerente și unitare, iar un ghid de social media explică cum să interacționați online cu publicul (inclusiv ce să postați și când).
Ghidurile sunt construite astfel încât să puteți începe să le implementați imediat. Oferim cursuri, fie în persoană, fie online (screen sharing, conference call). Suportul pentru implementare pe care îl oferim diferă în funcție de mărimea, disponibilitatea și experiența echipei interne. Dacă aveți nevoie doar de instruire, de exemplu, dar sunteți pregătiți să gestionați implementarea singuri, vă ajutăm (instruim) până când veți putea face asta fără noi. Este aproape întotdeauna mai eficient – și din punct de vedere al costurilor – ca echipa voastră să gestioneze marketingul intern. Știm că s-ar putea să vă sperie acest lucru, dacă sunteți obișnuiți să încheiați contracte de implementare pe termen lung, dar vă asigurăm că implementarea se poate face repede și marketingul se poate gestiona intern.
Analiza datelor este poate cea mai importantă componentă în marketing. Fiecare strategie, tactică pe care o prezentăm are etape clar delimitate pentru a măsura impactul avut asupra obiectivelor voastre de afaceri și marketing. Cu îndrumarea noastră, vă veți putea uita la rapoartele Google Analytics și să știți cu certitudine care sunt deciziile corecte pentru afacerea voastră. Veți ști ce campanie a mers bine și care nu. Veți ști cât să bugetați pentru cheltuielile aferente campaniilor de anul viitor – veți putea vedea impactul direct al fiecărui dolar/leu/euro cheltuit pentru marketing. Înarmați cu aceste date, nu veți mai lua decizii la întâmplare pentru că veți avea dovezi concrete despre ce funcționează și ce mai are nevoie de îmbunătățiri. Vă vom învăța să înțelegeți ce să analizați pentru a putea lua decizii rapide și inteligente pe zona de marketing.